Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Pokyny

Aké typy otázok sa tu môžem pýtať?

Táto komunita je pre profesionálnych a nadšených používateľov, partnermov a programátorov. Môžete klásť otázky týkajúce sa:

  • ako nainštalovať Odoo na špecifickej infraštruktúre,
  • ako konfigurovať alebo prispôsobiť Odoo špecifickým obchodným potrebám,
  • čo je najlepší spôsob, ako využiť Odoo pre konkrétne obchodné potreby,
  • ako vyvinúťmodly pre vlastnú potrebu,
  • konkrétne otázky týkajúce sa ponuky služieb Odoo atď.

Než sa opýtate - prosím hľadajte najskôr podobnú otázku. Môžete hľadať otázky podľa ich nadpisu alebo menovky. Tiež je v poriadku odpovedať na vlastnú otázku.

Prosím vyhýbajte sa otázkam ktoré sú príliš subjektívne a implicitné alebo nesúvisiace s touto komunitou.

Čomu by som sa mal vyhnúť vo svojich otázkach?

Mali by ste sa pýtať praktické, zodpovedateľné otázky založené na skutočných probémoch ktorým čelíte. Ukecané, otvorené otázky znižujú nápomocnosť tejto stránky a vytláčajú iné otázky z titulnej strany.

Pre predídenie označenia a možného odtránnia vašej otázky, vyhnite sa pýtaniu subjektívnych otázok kde ...

  • každá odpoveď je rovnako platná "Čo je tvoje obľúbené ______?”
  • vaša odpoveď je poskytnutá spolu s otázkou, a vy očakávate viac odpovedí: "Používam ______ pre ______, čo používate vy?"
  • nie je žiadny skutočný problém ktorý je potrebné riešiť: "Som zvedavý, či sa ostatní ľudia cítia ako ja."
  • sme vystavený hypotetickú otázke s otvoreným koncom: "Čo keby sa stalo ______?"
  • je chvastanie maskované ako otázka: “______ je nanič, nemám pravdu?”

Ak na vás sedí niektorý z uvedených príkladov, alebo ak je vaša motivácia na pýtanie sa "Chcel by som sa zúčastniť diskusie o ______”, tak potom by ste sa nemali pýtať tu, ale na našich mailing listoch. Avšak, ak je vaša motivácia "Chcel by som aby mi ostatní vysvetlili ______”, tak ste na správnom mieste.

(Vyššie uvedená časť bola adaptovaná zo Stackoverflow-eho FAQ.)

Viacej o:

  • Answers should not add or expand questions. Instead either edit the question or add a question comment.
  • Odpovede by nemali komentovať iné odpovede. Namiesto too pridajte komentár k tým iným odpovediam.
  • Odpovede by nemali iba smerovať na ďalšie Otázky. Namiesto toho pridajte komentár s otázkou "Možný duplikát...". Avšak, je v poriadku, ak sa pridajú odkazy na iné otázky alebo odpovede, ktoré poskytujú dôležité dodatočné informácie.
  • Answers shouldn't just provide a link a solution. Instead provide the solution description text in your answer, even if it's just a copy/paste. Links are welcome, but should be complementary to answer, referring sources or additional reading.

Čomu by som sa mal vyhnúť vo svojich odpovediach?

Odpovede by nemali dopĺnať alebo rozširovať otázky. Namiesto toho buďto upravte otázku alebo pridajte komentár.

Odpovede by nemali komentovať iné odpovede. Namiesto too pridajte komentár k tým iným odpovediam.

Odpovede by nemali iba smerovať na ďalšie Otázky. Namiesto toho pridajte komentár "Možný duplikát ...". Avšak, je v poriadku, ak sa pridajú odkazy na iné otázky alebo odpovede, ktoré poskytujú dôležité dodatočné informácie.

Answers shouldn't just provide a link a solution. Instead provide the solution description text in your answer, even if it's just a copy/paste. Links are welcome, but should be complementary to answer, referring sources or additional reading.

Odpovede by nemali začínať diskusie Táto Q&A komunita nie je diskusnou skupinou. Prosím zdržte sa dikusií vo vašich odpovediach, keďže to má tendenciu mínať sa účinkom otázk a odpovedí. Pre krátke diskusie použite prosím komentovacie zariadenie.

Ak je otázka alebo odpoveď kladne odhlasovaná, používateľ, ktorý ich zverejnil získa body, ktoré sa nazývajú "karma body". Tieto body slúžia ako hrubá mierka dôvery komunity voči používateľovi. Rôzne úlohy moderácie sú postupne priradené užívateľom na základe týchto bodov.

Napríklad, ak sa spýtate zaujímavú otázku alebo poskytnúť užitočnú odpoveď, váš vstup bude zvolený hlasovaním. Na druhej strane v prípade, ak je odpoveď zavádzajúca - to bude hlasovaním zamietnuté. Každé hlasovanie v prospech prinesie 10 bodov, z ktorých každý hlas proti odpočíta 10 bodov. Limit 200 bodov, ktoré môžu byť nahromadené na otázku alebo odpoveď na deň. Tabuľka uvedená na konci vysvetľuje požiadavky bodov reputácie pre každý typ úlohy moderácie.

Prečo môźu iný ľudia upravovať moje otázky/odpovede?

Cieľom týchto stránok je vytvoriť relevantnú vedomostnú základňu, ktorá zodpovie otázky týkajúce sa Odoo.

Preto otázky a odpovede môžu byť upravené ako wiki skúsenými užívateľmi tejto stránky za účelom zlepšiť celkovú kvalitu obsahu znalostnej bázy. Takéto výsady sú poskytované na základe užívateľskej karma úrovne: budete môcť robiť to isté akonáhle bude vaša karma dostatočne vysoká.

Ak tento prístup nie je pre vás, prosím rešpektujte komunitu a použite Google+ komunity miesto toho.

5 kladné hlasovanie
50 zamietavý hlas
30 vložiť textový odkaz, nahrať súbory
750 vaša biografia môže byť videná ako nápoveda
50 zmazať vlastný komentár
100 označiť ofenzívne, zavrieť vlastné otázky
300 upraviť akýkoľve príspevok, zobraziť ofenzívne označenia
500 prijať akúkoľvek odpoveď
500 zmazať akýkoľvek komentár
500 zavrieť akékoľvek príspevky
1 000 zmazať akúkoľvek otázku alebo odpoveď

Zostať informovaný

O tejto komunite

Táto komunita je pre profesionálov a nadšencov našich produktov a služieb. Zdieľať a diskutovať o najlepšom obsahu a nových marketingových nápadoch, budovať svoj profesijný profil a stať sa lepším obchodníkom. Späť na Pomoc